  • 1. Data: 2013-12-28 09:29:30
    Temat: faktura VAT RR pozostanie w 2014?
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Witam
    Jestem rolnikiem ryczałtowym i sprzedając produkowane przez siebie
    sadzonki dotychczas wystawiałem albo ja rachunek albo otrzymywałem
    fakturę VAT RR.
    W poniedziałek mam realizować tzn zawieźć sadzonki dla czynnego płatnika
    VAT i szukam w sieci jak mam udokumentować tę sprzedaż.
    Nie potrafię sobie jednak z tym poradzić tzn. nie wiem czy to ja mam
    wystawić fakturę na nowych zasadach czy też kupujący ma wystawić mi po
    "staremu" fakturę VAT RR.
    Księgowi bardzo nie lubili wystawiać faktur VAT RR i nawet jeśli kupował
    u mnie czynny płatnik VAT to ja wystawiałem rachunek.

    --
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal

  • 2. Data: 2013-12-28 09:39:43
    Temat: Re: faktura VAT RR pozostanie w 2014?
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2013-12-28 09:29, Tadeusz Smal pisze:

    > W poniedziałek mam realizować tzn zawieźć sadzonki dla czynnego płatnika
    > VAT i szukam w sieci jak mam udokumentować tę sprzedaż.

    Poniedziałek co prawda to jeszcze 2013 rok ale formalnie będzie już na
    konto 2014 wiec według nowych zasad .