    From: "lucky" <a...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: faktura VAT - bez podpisu kupującego
    Date: Thu, 9 Oct 2003 11:04:24 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@195.205.250.49

    Może zadam prozaiczne pytanie

    Jestem w takiej oto systacji.
    Ja - jako osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospod.- kupuję towar w
    firmie X. Ponieważ zakupu dokonuję w przedstawicielstwie tej firmy (inne
    miejsce niż siedziba firmy) faktura ma zostać do mnie przesłana pocztą. Jak
    mi powiedziano, będzie to faktura bez mojego podpisu.
    W związku z tym pytanie: Jakie wymogi muszą być spełnione aby tej faktury
    nie zakwestionował US z powodu uchybień formalnych (w ustawie jest wyraźnie
    napisane, że musi być czytelny podpis osoby odbierającej)
    Skądinąd więm, że takie faktury bez podpisu odbiorcy funkcjonują. Ale czy tu
    nie muszą być spełnione jakieś warunki (np moje upowżnienie dla firmy na
    wystawianie takich faktur)

    Wdzięczny będę za info

    Andrzej