  • 1. Data: 2007-06-12 09:46:58
    Temat: faktura VAT marża
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam

    Wystawiam głównie fa vat marża
    i tam sie w ogóle nie wpisuje VAT-u
    co powinnam wpisać w rubryce stawka VAT w takiej fakturze?

  • 2. Data: 2007-06-12 12:53:34
    Temat: Re: faktura VAT marża
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 12 Cze, 11:46, "bbl" <b...@y...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Wystawiam głównie fa vat marża
    > i tam sie w ogóle nie wpisuje VAT-u
    > co powinnam wpisać w rubryce stawka VAT w takiej fakturze?

    Jeśli mogę Ci coś doradzić, to zakup sobie bloczek faktur VAT marża,
    tam nie ma rubryki "VAT", tym samym stawka nie będzie spędzała Ci snu
    z powiek ;)

    Pozdrawiam - Jagna :)

  • 3. Data: 2007-06-12 12:55:26
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 12-06-2007 o 14:53:34 Jagna <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jeśli mogę Ci coś doradzić, to zakup sobie bloczek faktur VAT marża,
    > tam nie ma rubryki "VAT", tym samym stawka nie będzie spędzała Ci snu
    > z powiek ;)

    Podstawa prawna jest zapewne w rozporządzeniu a nie w bloczku ;)

  • 4. Data: 2007-06-12 13:12:41
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 12 Cze, 14:55, "t...@o...pl" <t...@o...pl> wrote:

    > Podstawa prawna jest zapewne w rozporządzeniu a nie w bloczku ;)

    Ale brak rubryki w bloczku ;p