  • 1. Data: 2005-07-12 11:58:27
    Temat: faktura sprzedazy po fakturze zaliczkowej
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    W czerwcu 2005 wystawilem fakture na przedpłatę - zgodnie z par. 14
    rozporzadzenia (Min. Fin. poz 798/2005 z 25 maja 2005). Za kilka dni bede
    wystawial fakture na sprzedaz przedplaconego produktu. Jej wartosc bedzie
    WYŻSZA niz przedplata. Teraz pytanie, jak wystawic fakture finalnej
    sprzedazy:

    1. czy wystawic fakture korygujaca na zaliczke i wystawic jednoczesnie
    normalna fakture sprzedazy na całosc towaru ?
    Takie mam sugestie ksiegowej, ale wątpliwosci - bo takie rozwiazanie nie
    jest opisane w ww. rozporzadzeniu

    2. czy zgodnie z pktem 4 par 14 mam wystawic fakture koncowa pomniejszajac
    naleznosci o zaliczke ? Jak? Czy sposób opisany w tym poscie "Maddy"
    Wołoszyk
    http://tinyurl.com/clgtu
    nadal moge zastosowac? Wtedy obowiazywalo jeszcze poprzednie
    rozporzadzenie...

    Bylbym wdzieczny za sugestie.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.