  • 1. Data: 2007-05-10 12:53:39
    Temat: sprzedaż domeny przez osobę prywatną - co z podatkiem?
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl>

    Witam,

    wykupiłem chwytliwą (tak mi się wydaje) domenę i chcę ją sprzedać. W
    związku z tym mam pytanie:

    Jak jest ze sprawą ewentualnego podatku. Nie prowadzę działalności,
    domena zarejesrtowanan na osobe prywatną - jest to jednorazowy wyskok z
    mojej strony (przynajmniej na razie ;) ). Pytam bo chcę być ok wobec
    fiskusa, na co mi problemy? :)

    Pozdrawiam,
    lukebe.

  • 2. Data: 2007-05-16 10:27:22
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl>

    lukebe napisał(a):
> [...]
    > domena zarejesrtowanan na osobe prywatną - jest to jednorazowy wyskok z
    > mojej strony (przynajmniej na razie ;) ). Pytam bo chcę być ok wobec

    Coś chyba nikt nie wie:( A google też żadnych konkretów nie przynoszą:(