  • Data: 2009-01-25 20:31:03
    Temat: fakturowanie
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zachęcony rzeczowymi odpowiedziami na wcześniejsze pytania - brnę dalej:

    - jak zafakturować firmę niemiecką której jestem takim powiedzmy
    przedstawicielem handlowym?
    chodzi mi o to co wpisać w rubryce "tytułem"?,
    coś jak nasze "usługa marketingowa" czyli "marketing service" ?
    nadmienię że mam podpisaną z tą firmą umowę agencyjną tzn. jestem ich
    agentem (tajnym hihi)
    - j.w. tylko odnośnie zwrotu ponoszonych kosztów, tzn. mam swoje faktury
    paliwo, telefon, itp. a oni chcą zwracać mi te koszty, pomijając kwestie
    podatkowe jako co powinienem wystawiać taką fakturę?
    - może ktoś polecić jakiś sprawdzony i prosty (i najlepiej tani) program
    księgowy dla 1os. firmy?

    Pozdrawiam
    Piotr