    From: "Krzysztof" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: faktury na firmę przed rozpoczęciem działalności?
    Date: Wed, 17 Jul 2002 21:15:21 +0200

    Szanowni grupowicze!

    Zamierzam prowadzić książkę PiR. Rozpoczęcie działalności wskazałem na 1
    sierpnia 2002r. Dostałem wcześniej parę faktur w związku z zakładaniem
    telefonu itp (tzn przed 1 sierpnia). Mam pytanie - jak mam księgować takie
    faktury. Czy w ogóle mam je księgować. Bo defakto wszystko odbywało się
    przed dniem wsazanym jako rozpoczęcie działalności. Czy mogę mieć jakieś
    nieprzyjemności ze strony Urzędu Skarbowego za nie księgowanie owych faktur.

    Pozdrowienia!