  • 11. Data: 2010-08-02 07:36:16
    Temat: Re: faktury / paragony - jak to uprościć?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > A po co NIP? Już od dawna osoba fizyczna może otrzymać fakturę nie
    > podając NIPu.

    A coś musi podać w zamian NIPu?

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2010-08-02 07:47:40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 02-08-2010 09:36, Liwiusz pisze:

    > A coś musi podać w zamian NIPu?

    Nic.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 13. Data: 2010-08-02 08:19:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Liwiusz,

    Monday, August 2, 2010, 9:36:16 AM, you wrote:

    > A coś musi podać w zamian NIPu?

    Nie musi. Naprawdę tak ciężko poczytać?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2010-08-02 08:33:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Nie musi. Naprawdę tak ciężko poczytać?

    Jak Ci ciężko odpowiadać, to nie odpowiadaj.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-08-02 08:59:54
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 02-08-2010 10:33, Liwiusz pisze:

    > Jak Ci ciężko odpowiadać, to nie odpowiadaj.

    Ale Ty się podobno znasz na wszystkim. Na podatkach też - ze sporą swadą
    się o nich wypowiadasz.

    A tu proszę, taka niespodzianka. Wiedza, którą posiada pierwszy lepszy
    właściciela warzywniaka, jest Ci obca.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 16. Data: 2010-08-02 09:04:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maddy pisze:

    > Ale Ty się podobno znasz na wszystkim. Na podatkach też - ze sporą swadą
    > się o nich wypowiadasz.
    > A tu proszę, taka niespodzianka. Wiedza, którą posiada pierwszy lepszy
    > właściciela warzywniaka, jest Ci obca.

    Zawsze lubisz przeprowadzać implikacje na podstawie fałszu?

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-08-02 09:16:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 02-08-2010 11:04, Liwiusz pisze:

    > Zawsze lubisz przeprowadzać implikacje na podstawie fałszu?

    Czyli wiedziałeś jak się wystawia faktury VAT dla osób nieprowadzących
    DG a zadałeś pytanie tak z głupia frant, bo się nudziłeś?

    Czy tu czasami w ogóle mówisz prawdę?
    Czy którekolwiek Twoje poglądy są naprawdę Twoje czy to wszystko jeden
    wielki trolling?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 18. Data: 2010-08-02 09:35:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maddy pisze:

    > Czyli wiedziałeś jak się wystawia faktury VAT dla osób nieprowadzących
    > DG a zadałeś pytanie tak z głupia frant, bo się nudziłeś?

    Nie wystawia faktur dla osób nieprowadzących DG i nie byłem pewien,
    czy można je wystawić bez żadnego numeru indentyfikacyjnego (też bez pesel).

    O podatkach zazwyczaj wypowiadam się ogólnie, jako przeciwnik ich
    obecnej wysokości, celowości i sensowności.

    > Czy tu czasami w ogóle mówisz prawdę?

    TAK / NIE - czy któraś z tych odpowiedzi cokolwiek by Ci dała?

    > Czy którekolwiek Twoje poglądy są naprawdę Twoje czy to wszystko jeden
    > wielki trolling?

    Mam swoje poglądy i się ich nie wstydzę.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-08-02 09:57:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Liwiusz,

    Monday, August 2, 2010, 10:33:35 AM, you wrote:

    > Jak Ci ciężko odpowiadać, to nie odpowiadaj.

    Jak ci ciężko samemu poszukać, to nie oczekuj sensownych odpowiedzi. A
    zabranić mi odpowiadać to możesz (o ile w takiej "kulturze" jesteś
    wychowany) w swoim domu a nie na grupie dyskusyjnej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2010-08-02 10:08:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Jak ci ciężko samemu poszukać, to nie oczekuj sensownych odpowiedzi. A

    Większość pytań na .prawo, czy .podatki to pytania, na które można
    znaleźć odpowiedzi, czytając odpowiedni akt prawny. Niemniej jednak
    ludzie nie szukają odpowiedzi w dzienniku ustaw, tylko pytają się
    innych. Od tego też jest grupa.

    --
    Liwiusz