    From: Michał Muras <w...@e...donet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: faktury pomiędzy DG żony i DG męża
    Date: Wed, 24 Aug 2005 10:10:08 +0200

    Witam

    wygooglałem sporo o zatrudnianiu żony w firmie męża, osobach
    współpracujących, pełnomocnikach, umowach o dzieło itp itd.
    Nigdzie niestety nie znalazłem rozwiązania takiej sytuacji:

    Zarówno żona, jak i mąż prowadzą odrębne DG.
    Czy wówczas faktura wystawiona przez firmę żony stanowi koszt dla firmy
    męża, czy to też podchodzi pod ogólną zasadę że kosztów generowanych przez
    żonę mąż nie może wliczyć do KUP?

    spotkał się ktoś może z taką sytuacją?

    --
    pozdrawiam serdecznie,