  • 1. Data: 2008-02-18 10:18:28
    Temat: fatura vat dla zagranicznej firmy
    Od: a...@g...com

    Witam,

    od jakiegoś czasu wykonuję strony internetowe dla angielskiej firmy.
    Przyszła własnie pora na wystawienie pierwszej faktury i w związku z
    tym mam pytanie - jak wystawić taką fakturę? Czy istnieje gdzieś jakiś
    uniwerslany format takiego dokumentu? Wiem że musi to być w dwóch
    wersjach językowych, ale jak się ma tutaj kwestia podatku i po prostu
    ja to zrobić żeby było dobrze?

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2008-02-19 05:52:13
    Temat: Re: fatura vat dla zagranicznej firmy
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > jak wystawić taką fakturę? Czy istnieje gdzieś jakiś
    uniwerslany format takiego dokumentu?

    Tak. W odpowiedniej ustawie, gdzie jest napisane co ma zawierać faktura VAT.

    > Wiem że musi to być w dwóch wersjach językowych

    Nic nie musi. Jak jestes miły dla kontrahenta to możesz mu też napisac w
    dwóch językach.

    > , ale jak się ma tutaj kwestia podatku i po prostu

    Polecam zapytanie Twojej księgowej.

    Polskie firmy kupują codziennie i od paru lat, miliony rzeczy w innych
    krajach UE. Czy widział ktoś tamtejszego przedsiębiorce, który by się
    martwił jak ma wyglądać faktura dla Polaka i planował ją tłumaczyć na j.
    polski?

    --
    andrzej