  • 1. Data: 2004-02-15 17:21:32
    Temat: firma nie przyslala rozliczenia
    Od: "Janek" <j...@i...pl>

    Witam
    Firma w ktorej pracowale w roku 2003 do tej pory nie przyslala mi
    rozliczenia za rok 2003.
    Moje prosby nie skutkuja. Czy jest jaki przepis prawny ktory jasno okresla
    do kiedy pracodawca
    ma dostarczyc rozliczenie? Czy przwidziano jakies kary dla uchylajacych sie
    od tego obowiazku?
    Dzieki z gory i pozdrawiam

    --
    Janek

  • 2. Data: 2004-02-17 20:44:26
    Temat: Re: firma nie przyslala rozliczenia
    Od: Ewka <e...@w...pl>

> [...]
    > do kiedy pracodawca
    > ma dostarczyc rozliczenie? Czy przwidziano jakies kary dla uchylajacych sie

    Zgodnie z przepisami prawa podatkowego - za rok 2003 firma miała obowiązek przesłać
    informację PIT-11 dla pracownika (a kopię do US) do końca stycznia 2004 r. Ja bym
    napisała jeszcze raz do firmy pismo następującej treści:
    Zwracam sie ponownie o przysłanie informacji rocznej za rok 2003 (PIT-11), ponieważ
    nie mam możliwości rozliczyć się z Urzędem Skarbowym, a tym samym dopełnić swojego
    obowiązku podatkowego.

    Poniżej dopisać:

    K/o:
    Urząd Skarbowy (i tu wpisać adres swojego US)

    No i oczywiście kopię wysłać do tego urzędu.

    Powinno poskutkować (za efekty nie ręczę - były pracodawca może nawet miec kontrolę z
    US). Ale, cóż jak nie ma innej rady...
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>