  • 1. Data: 2006-11-29 21:56:23
    Temat: fotografowanie a podatek
    Od: "MarcinL" <m...@o...pl>

    Witam
    Chcę zacząć zarabiać fotografując różne uroczystości (np.śluby). Chciałbym
    robić to w pełni legalnie. Jednak nie przewiduję robić tego na taką skalę,
    żeby było opłacalne założenie DG (nigdzie nie jestem zatrudniony na umowę o
    pracę, jestem studentem). moja wiedza o tego typu sprawach jest praktycznie
    zerowa, ale mniemam, że skoro będę dostawał za swoją pracę pieniądze to
    muszę odprowadzić od tego podatek. I teraz pytanie właściwe: czy istnieje
    jakiś sposób (jakiś rodzaj umowy?) na legalne załatwienie tej sprawy i
    zapłacenie należnego podatku nie zakładając DG? Może to ma jakieś znaczenie,
    mam na myśli zapłatę za samo robienie zdjęć bez wykonywania takich usług jak
    np. odbitki.

    pozdrawiam serdecznie
    Marcin

  • 2. Data: 2006-11-30 20:37:23