  • 1. Data: 2006-11-29 09:42:09
    Temat: odliczanie odsetek kredytowych od podatku
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    Witam jestem nowy na tej grupie i chciał bym się dowiedzieć konkretnej
    rzeczy, a mianowicie interesuje mnie temat odciągnięcia od podatku odsetek
    od kredytu zaciągniętego na budowę domu, czy ktoś by mi mógł powiedzieć jak
    to wygląda w praktyce jakie trzeba spełnić warunki itp. szukałem po necie
    ale znalazłem różne wersje i nie wiem której ufać, jedno co wiem napewno to
    to że obowiązuje to tylko do końca roku
    Adi

  • 2. Data: 2006-11-29 11:53:38
    Temat: Re: odliczanie odsetek kredytowych od podatku
    Od: "kasia27" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szukałem po necie ale znalazłem różne wersje i nie wiem której ufać, jedno
    > co wiem napewno to to że obowiązuje to tylko do końca roku

    Jeśli weźmiesz kredyt do końca 2006 roku to możesz odliczac odsetki "cały
    czas" Od 2007 roku niebedzie można odliczac odsetek zaciągniętych w 2007
    roku

  • 3. Data: 2006-11-29 13:21:30
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    no dobrze ale ile tych odsetek można odliczać? i jakie warunki trzeba
    spełnić?
    Adi

  • 4. Data: 2006-11-29 15:08:47
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

> [...]
    > szukałem po necie ale znalazłem różne wersje i nie wiem której ufać, jedno
    > co wiem napewno to to że obowiązuje to tylko do końca roku

    Odsetki odlicza sie od dochodu, nie podatku! To istotna (istotnie korzystna
    :-) roznica...
    Na googlu az sie roi od wyjasnien jak to sie je...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2006-11-29 15:28:11
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    tak roi sie tylko że każde źródło mówi co innego

    Adi

  • 6. Data: 2006-11-30 00:09:03
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Adi" <a...@o...pl> wrote in message
    > tak roi sie tylko że każde źródło mówi co innego

    to napisz co mówi twoje źródło to ci odpisze czy mówi prawdę.

  • 7. Data: 2006-12-02 00:09:12
    Od: "fi_ona" <f...@g...pl>

    Użytkownik "kasia27"
    > Jeśli weźmiesz kredyt do końca 2006 roku to możesz odliczac odsetki "cały
    > czas" Od 2007 roku niebedzie można odliczac odsetek zaciągniętych w 2007
    > roku

    To bylaby dla mnie bardzo pomyslna interpretacja - czy samo zaciagniecie
    kredytu na budowe domu w tym roku (konkretnie grudzien 2006) powoduje, ze w
    latach nastepnych bede mogla odliczac odsetki od dochodu, mimo ze inwestycja
    zostanie zakonczona dopiero w latach nastepnych?
    Dotychczas bylam przekonana ze musza zostac spelnione wszystkie warunki,
    czyli takze zakonczenie inwestycji przed 2007 rokiem, aby 'zalapac sie' na
    ulge odsetkowa. Mozesz mi nakreslic jak to jest? Czy masz jakies namiary na
    przepisy z tym zwiazane?

    --
    pozdr
    fi_ona