  • 1. Data: 2003-04-17 11:28:47
    Temat: Samochód, Kratka i VAT ??
    Od: "Marcin Wirkus" <m...@n...com>

    Mam seicento van kupione kiedys na firmę jest to ciezarowka i ma kratke i 2
    miejsca i duzy bagaznik. Jednak kilka dni temu sytuacja rodzinna sie
    zmieniła i jednak musze wyrzucic kratke. W tym roku istnieje zmiana
    homologacji wiec to nie problem. Problem jest czy bede musial oddać VAT
    który kiedyś us mi zwrócił ?? Samochodzik mam juz 3,5 roku. Zaamortyzował
    sie.

    Pozdrawiam

    Marcin Wirkus

    [ turystyka: www.gory.giorgi.pl - www.nadmorzem.com ]
    [ turystyka biznesowa: www.konferencje.net ]
    [ strony www i poligrafia: www.ope.pl ]
    [ skontaktuj się z nami: i...@o...pl ]
    [ tel. +48 609 167 595, Gadu Gadu: 1122902 ]

  • 2. Data: 2003-04-19 13:11:24
    Temat: Re: Samochód, Kratka i VAT ??
    Od: "Janusz B" <j...@p...onet.pl>

    Możesz przybliżyć i wyjaśnić zdanie "W tym roku istnieje zmiana
    homologacji........"

    Janusz B.

  • 3. Data: 2003-04-19 13:44:23
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Janusz B w <b7ri13$guq$1@atlantis.news.tpi.pl> zeznal:
    > Możesz przybliżyć i wyjaśnić zdanie "W tym roku istnieje zmiana
    > homologacji........"

    mozna zmienic homologacje auta z ciezarowo-osobowego (z kratka)
    na osobowy (bez kratki) - bylo o tym duzo na pl.misc.samochody

    --
    Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem

  • 4. Data: 2003-04-22 08:04:08
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "kowal" <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisał
    w wiadomości news:b7rjrn$4qt$1@hal9000.inds.pl...
    > Janusz B w <b7ri13$guq$1@atlantis.news.tpi.pl> zeznal:
    >
    > mozna zmienic homologacje auta z ciezarowo-osobowego (z kratka)
    > na osobowy (bez kratki) - bylo o tym duzo na pl.misc.samochody

    A co znaczy "w tym roku"? Za rok ma być inaczej???

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-04-22 10:17:37
    Od: kowal <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    BaLab w <b82t4i$2lg1$1@news2.ipartners.pl> zeznal:
    > Użytkownik "kowal" <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisał
    > w wiadomości news:b7rjrn$4qt$1@hal9000.inds.pl...

    > A co znaczy "w tym roku"? Za rok ma być inaczej???

    bardziej poprawnie "od tego roku", a co nam za rok wymysla - to nikt nie wie..

    --
    Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    - Dokąd jedziemy?