  • 1. Data: 2002-03-21 17:43:58
    Temat: gdzie ksiegowosc przez internet
    Od: "--> MacGuliver <--" <w...@s...pl>

    czy kojarzycie moze co to byla za firma
    co prowadzi ksiegowosc przez internet ...
    wydaje mi sie, ze ktorys z inkubatorow
    mial cos takiego w swoim portfelu ale
    nie pamietam niestety adresu stronki ...
    plz potrzebuje info jak zrobic outsourcing
    przez ksiegowosci przez internet i czy
    to rozwiazanie nie grozi jakimis powaznymi
    komplikacjami ...

    thanx.
    zOmBie

  • 2. Data: 2002-03-21 21:04:35