  • Data: 2003-12-30 23:39:24
    Temat: grosze w podatku
    Od: "Wildcat" <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Place podatek od najmu.... zawsze kwoty podatku wychodzily zaokraglone do
    pelnych dziesiatek groszy np. xx,30; xx,10 i tak odprowadzalem do
    USkarbowego.
    Teraz wyszlo mi: xx,25 - czy ta koncowke 25 groszy moge odprowadzic, czy mam
    zaokraglic do 30 groszy?

    i ponowie pytanie sprzed kilku dni:
    Chcac odprowadzac podatek od najmu skladalem w Uskarbowym oswiadczenie, ze
    bedzie on regulowany przez jednego ze wspolmalzonkow. Czy w kazdym nowym
    roku rowniez musze skladam TAKIE oswiadczenie?

    Pozdrawiam,
    Wildcat
    http://www.staszow.com