  • 1. Data: 2006-11-28 19:15:22
    Temat: handel a inne pKD
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    wiem, że temat już był, przewałkowałem archiwum - ale nadal nie mam jasności

    prowadzę działalność z zakresu usług informatycznych - KPiR + VAT

    coraz częściej jednak zdarza się, że mam ciekawy pomysł co tanio kupić, a
    drożej sprzedać :)
    jednakże klienci (tylko firmy) chcą fakturę VAT

    jak zrobić to w pełni legalnie?
    dochód z tej działalności to mniej niż 3% wszystkiego, ale jednak chcę
    kupiony towar wciągnąć w koszty, no i wystawić fakturę klientowi.

    1. w jakiej rubryce KPiR zaksięgować taką operację
    2. czy koniecznie muszę dopisać handel do ewidencji? (czy musi być to
    konkretny rodzaj towaru, czy np. wszystkie nie wymagające pozwoleń i
    koncesji)?
    3. czy przy tak małej ilości muszę prowadzić dodatkowo jakieś rejestry itp?

    A może po prostu księguje to w innych przychodach/dochodach wystawiam
    fakturę i po sprawie?

    --
    pozdrawiam
    plusz