  • 1. Data: 2006-11-07 10:47:26
    Temat: ifirma vs program KPiR
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    Witam,

    Przy cenie usług online iFirmy 45 netto/miesiąc, czy nie lepiej zapłacić
    jednorazowo za program do instalacji lokalnej? Wiem, że trudno to
    skalkulować - ale jakie przewagi (w sensie ułatwienia prowadzenia KPiR) maja
    usługi iFirmy?

    Dla osoby z działalnościa o b. małej liczbie "zdarzeń" księgowych, jaki
    program (nie DOS-owy!) polecilibyscie, którego stosunek cena/funkcjonalność
    byłby lepszy niż oferta iFirmy?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2006-11-07 12:59:30
    Temat: Re: ifirma vs program KPiR
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-11-2006 o 11:47:26 Piotr Wozniacki <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > program (nie DOS-owy!) polecilibyscie, którego stosunek
    > cena/funkcjonalność byłby lepszy niż oferta iFirmy?

    OpenCalc

  • 3. Data: 2006-11-07 17:21:32
    Od: obywatelkk <o...@p...onet.pl>

    Piotr Wozniacki wrote:

> [...]
    > program (nie DOS-owy!) polecilibyscie, którego stosunek cena/funkcjonalność

    Lefthand... jest darmowy, ogladasz reklamy.. :)
    pozdr.

  • 4. Data: 2006-11-09 08:19:07
    Od: "oprogramowanie" <b...@o...pl>

    Zobacz Jolka-KPiR: http://www.odl.com.pl/jolka.htm

  • 5. Data: 2006-11-09 19:51:29
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl>

> [...]
    > program (nie DOS-owy!) polecilibyscie, którego stosunek
    > cena/funkcjonalność byłby lepszy niż oferta iFirmy?
    -------------------------------
    taxmachinexp, cena licencji dla jednej firmy, bez ograniczen wprowadzanych
    dokumentow kosztuje 79 zl z vatem.
    www.tmxp.pl

    pozdrawiam
    AUran

  • 6. Data: 2006-11-11 06:28:21
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    Dzięki za dotychczasowe propozycje programów ksiegowych, niektóre są całkiem
    interesujące, np Taxmachine XP.

    Ale to nie odpowiada na moje główne pytanie: skoro iFirma czesze 45 zł
    netto/miesiąc, musi chyba oferowac coś więcej - bo inaczej, jednorazowy
    wydatek rzędu 79 brutto za Taxmachine byłby nieporównywalnie bardziej
    opłacalny.

    Kto zatem korzysta z iFirmy, i _DLACZEGO_?

    Piotr

  • 7. Data: 2006-11-11 15:16:26
    Od: "Sylwia" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Wozniacki" napisał:

    > Kto zatem korzysta z iFirmy, i _DLACZEGO_?

    Może dlatego: "aktywne wsparcie księgowe (pomoc konsultantów przez e-mail i
    telefon)".

    Pozdrawiam, Sylwia
    (nie korzystam, tylko się zastanawiam)

  • 8. Data: 2006-11-13 14:32:37
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ej3qj2$kot$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    > opłacalny.
    >
    > Kto zatem korzysta z iFirmy, i _DLACZEGO_?

    Posiadacze iKomputerów? ;)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.