  • 1. Data: 2007-01-06 15:41:02
    Temat: ile ZUS spoleczne i zdrowotne za 2006
    Od: ".....Tester....." <s...@...ca>

    ile za rok 2006 bez chorobowego

    odliczyc Skladki na ubezpieczenie spoleczne
    mi program wyliczyl ze 6117,92 zl
    a na zdrowotne bez chorobowego 1796,55
    prowadze DG na zasadach
    czy Rachmistrz dobzre mi to obliczyl ?

    a na tej stronie http://www.wskazniki.pit.pl/pages/i/291.php podaja ze ma
    byc

    spoleczne 6082,07 zł
    zdrowotne 1794,00 zł

  • 2. Data: 2007-01-06 19:04:31
    Temat: Re: ile ZUS spoleczne i zdrowotne za 2006
    Od: "Tomek" <tomek@NO_SPAMgazeta.pl>

    Użytkownik ".....Tester....." <s...@...ca> napisał w wiadomości
    > ile za rok 2006 bez chorobowego
    >
    > odliczyc Skladki na ubezpieczenie spoleczne
> [...]

    styczeń 485,17 145,06
    luty 485,17 145,06
    marzec 485,17 145,06
    kwiecień 522,66 155,23
    maj 520,69 155,23
    czerwiec 520,69 155,23
    lipiec 521,02 147,61
    sierpień 521,02 147,61
    wrzesień 521,02 147,61
    paździer 499,82 150,10
    listopad 999,64 300,20
    grudzień 0,00 0,00

    suma 6 082,07 1 794,00

  • 3. Data: 2007-01-08 17:03:27
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    > styczeń 485,17 145,06
    > luty 485,17 145,06
    > marzec 485,17 145,06
    > kwiecień 522,66 155,23
    > maj 520,69 155,23
    > czerwiec 520,69 155,23
    > lipiec 521,02 147,61
    > sierpień 521,02 147,61
    > wrzesień 521,02 147,61
    > paździer 499,82 150,10
    > listopad 999,64 300,20
    > grudzień 0,00 0,00
    >
    > suma 6 082,07 1 794,00

    A dlaczego tak? Mnie społeczne wychodzi inaczej:
    np. październik: 509,29 a nie 499,82
    podstawa - 1456,36; E=284,28; R=189,33; C=35,68
    Razem: 509,29
    Jak Wam to wychodzi? Skąd takie obliczenia? Czy ja coś źle liczę?

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 4. Data: 2007-01-09 11:25:05
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Mnie akurat - co prawda z chorobowym (ale to bez różnicy) - wychodzi tak jak
    podano w odnośnym linku. Więc coś nie tak wpłacałeś. Zdrowotne zgodziło mi
    się co do grosza, a społeczne z różnicą 6 groszy, ale w jednym kwartale coś
    źle zaokrągliłam.
    Posprawdzaj dokładnie.
    Pozdr.

  • 5. Data: 2007-01-09 11:51:26
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

> [...]
    > się co do grosza, a społeczne z różnicą 6 groszy, ale w jednym kwartale coś

    Już wiem. Podane wyliczenia nie zawierają składki na ubezpieczenia
    chorobowe za to zawierają składkę na ubezpieczenia wypadkowe i stąd
    takie wartości.

    Postroofki