  • 1. Data: 2007-01-06 11:42:19
    Temat: pit28 program ips ...
    Od: "Langi" <l...@h...pl>

    Witam, nie wiem czy to blad programu, czy tak ma byc w picie, w czesci C nie
    moge wpisac dwoch stawek ryczaltu dla produkcji i handlu, jedna kasuje
    druga, wg. to raczej blad programu, moze sa jakies inne programiki do pitow
    2006 ? p

    --
    pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2007-01-06 11:53:51
    Temat: Re: pit28 program ips ...
    Od: "Langi" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Langi" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie moge wpisac dwoch stawek ryczaltu dla produkcji i handlu, jedna kasuje
    > druga, wg. to raczej blad programu, moze sa jakies inne programiki do

    udalo sie to "obejsc" wpisujac w picie 28A , przenioslo do wlasciwych w
    picie 28 dosc dziwne, ale skuteczne,

    Mam pytanie w picie 28 czesc H pole 97 "Skladka na ubezpiecznie zdrowotne
    oplacona przez podatnika w roku podatkowym, o ile nie zostala odliczona od
    podatku dochodowego" tutaj wpisuje to co odliczalem od zdrowotnego w
    poszczegolnych miesiacach?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-06 14:15:12
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Langi,

    W Twoim liście datowanym 6 stycznia 2007 (12:53:51) można przeczytać:
    L> udalo sie to "obejsc" wpisujac w picie 28A , przenioslo do wlasciwych w
    L> picie 28 dosc dziwne, ale skuteczne,

    bo w tych programach zaczyna się od wypełniania załączników
    z których program generuje dane do właściwego PITa

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas