  • 1. Data: 2004-06-23 12:01:42
    Temat: ile vat mozna odliczyc od ciezarowego samochodu (kratka)
    Od: "Łysy" <m...@p...onet.pl>

    Hej

    Czy ktos mi moze powiedziec jak to jest teraz z tym Vatem??

    Moj ojciec prowadzi firme budowlano transportowa i chce sobie kupic Renault
    Scenic RX4 z kratka zarejestrowany jako ciezarowy.
    Jest na niego faktura i tu pytanie - ile Vatu moze odliczyc?? Czy tylko 5000
    zł czy caly tak jak kiedys bylo.
    Szukalem w archiwum ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 2. Data: 2004-06-23 12:18:28
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Łysy napisał:
> [...]
    > Scenic RX4 z kratka zarejestrowany jako ciezarowy.
    > Jest na niego faktura i tu pytanie - ile Vatu moze odliczyc?? Czy tylko 5000

    Bez ładowności i ilości miejsc to możesz smiało udac sie do wrózki.

    > Szukalem w archiwum ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi.

    Źle szukałeś albo to było dawno i nieprawda. Temat obstukany od prawa do
    lewa na tej liście.

    Szukaj pod 'wzór Lisaka'.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-06-23 13:27:04
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Łysy pisze:

> [...]
    > 5000 zł czy caly tak jak kiedys bylo.
    > Szukalem w archiwum ale nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi.

    Wstaw sobie do wzoru Lisaka to sie dowiesz...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-06-23 14:07:41
    Od: "Łysy" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Wstaw sobie do wzoru Lisaka to sie dowiesz...

    dziekuje

    michał