  • 1. Data: 2003-04-08 14:07:43
    Temat: ile wyniesie VAT na budownictwo w 2004
    Od: "aLien" <s...@p...pl>

    Witam
    Zamierzam kupic mieszkanie w przyszlym roku i uslyszalem ze zmieni sie vat
    na mieszkania z 7% na 22% czy to prawda. Jak myslicie mieszkania uzywane z
    rynku wtornego tez skacza do gory

    --
    s...@p...pl
    GG: 68032

  • 2. Data: 2003-04-08 16:18:19
    Temat: Re: ile wyniesie VAT na budownictwo w 2004
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aLien" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na mieszkania z 7% na 22% czy to prawda. Jak myslicie mieszkania uzywane z

    Birąc pod uwagę pazerność rządu w poszukiwaniu kasy gdzie się da i to na maxa to
    bęzie w 2004 te 22% także na materiały budowlane.
    Chyba słusznie przyjęto że czas dobić budownictwo i skrócić agonię ... może na guzach
    powstanie coś nowego ?

    Sark

  • 3. Data: 2003-04-12 09:59:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Apr 2003, Sark wrote:
    [...]
    >+ Birąc pod uwagę pazerność rządu w poszukiwaniu kasy gdzie się
    >+ da i to na maxa to bęzie w 2004 te 22% także na materiały budowlane.

    Nie żebym się czepiał, ale wiadomy pan minister K. już wspominał
    że w UE maksymalna stawka VAT wynosi 24%.

    >+ Chyba słusznie przyjęto że czas dobić budownictwo i skrócić agonię

    Błąd: nie chodzi o budownictwo a całą gospodarkę :(

    pozdrowienia, Gotfryd
    (na grupie na chwilę)

  • 4. Data: 2003-04-12 12:35:20
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    -2.portezjan.zabrze.pl...
    > On Tue, 8 Apr 2003, Sark wrote:
    > [...]
    >
    > Nie żebym się czepiał, ale wiadomy pan minister K. już wspominał
    > że w UE maksymalna stawka VAT wynosi 24%.

    Wiem Gotfryd, wiem, chciałem nawet o tym wspomnieć ale nie będę wywoływał złych mocy
    ( a ja słyszałem że nie tylko info z UE ale
    poważna propozycja do roważenia w RP)

    Sark