  • 1. Data: 2006-07-16 11:55:24
    Temat: ile za zus + zdrowotne ... znowu student :)
    Od: "lesz" <l...@o...pl>

    Witam! Pytanie wydaje sie byc z serii banalnych, ale ja nie mam
    zielonego pojecia... Prowadzilem dzialalnosc od 2000 roku w 2003 albo
    2004 ja zawiesilem poniewaz zaczela przynosic strate... do dnia
    dzisiejszego jej nie zlikwidowalem. Pare dni temu dostalem oferte pracy
    na dzialalnosc i jestem zdecydowany ja znowu odwiesic z tym ze nie wiem
    jaka jest wysokosc zusu - jestem znowu studentem od 1,5 roku. Slyszalem
    ze studenci placa mniejsza skladke? czy to dotyczy osob ktore zakladaja
    dzialalnosc od nowa ? czy wszystkich osob ktore znowu studiuja a
    dzialalnosc maja od dawna ? i jeszcze jedno weszla ponoc ustawa, ze nie
    musze miec konta firmowego jesli to dzialalnosc jednoosobowa? Dziekuje
    za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam