  • 1. Data: 2006-07-15 15:56:09
    Temat: kupno - sprzedaz samochodu
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    Witam,
    jaka deklaracje PIT nalezy wypelnic w sytuacji kupna - sprzedazy samochodu w
    przypadku osoby fizycznej?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-15 16:13:52
    Temat: Re: kupno - sprzedaz samochodu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    candina <candina[malpa]@o2.pl> w

    > Witam,
    > jaka deklaracje PIT nalezy wypelnic w sytuacji kupna - sprzedazy samochodu w
    > przypadku osoby fizycznej?

    Kupna czy sprzedaży?
    Sprzedaży samochodu nabytego nie dawniej niż pół roku temu?
    Samochodu wpisanego do EŚT prowadzonej przez osobę fizyczną w związku z
    prowadzeniem DG?

    Pytania nie są rozłączne :-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2006-07-15 16:19:46
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

> [...]
    > Sprzedaży samochodu nabytego nie dawniej niż pół roku temu?
    > Samochodu wpisanego do EŚT prowadzonej przez osobę fizyczną w związku z

    juz tlumacze:
    Sprzedaje samochod i kupujacy wspomnial cos o koniecznosci wypelnienia PIT -
    zadne z nas nie prowadzi dzialalnosci gospodarczej. Do tej pory nie
    spotkalam sie z czyms takim, wiec pytam :)

  • 4. Data: 2006-07-15 16:20:32
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

> [...]
    > zadne z nas nie prowadzi dzialalnosci gospodarczej. Do tej pory nie
    > spotkalam sie z czyms takim, wiec pytam :)

    aha samochod kupilam dawniej niz pol roku temu

  • 5. Data: 2006-07-15 16:31:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    > aha samochod kupilam dawniej niz pol roku temu

    Nie wiem jak kupujący, ale ja bym celował w okolice PCC zamiast PIT :-)

    <http://www.google.pl/search?hl=pl&q=pcc&btnG=Szukaj
    +w+Google&lr=lang_pl>

    I tak już OT do przemyślenia -- ile zostało do końca OC? Może warto
    rozważyć/policzyć by nabywca wypowiedział umowę i na miejscu je podpisał
    (sama dostarczysz do TU)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2006-07-15 18:39:24
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    candina wrote:

> [...]
    > zadne z nas nie prowadzi dzialalnosci gospodarczej. Do tej pory nie
    > spotkalam sie z czyms takim, wiec pytam :)

    Jeśli kwota transakcji jest większa niż 1000 zł to PCC-1.

  • 7. Data: 2006-07-15 18:51:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> w

    > Jeśli kwota transakcji jest większa niż 1000 zł to PCC-1.

    Z samochodem[1] Witek nie tak prosto, jeśli z tabelek wyjdzie powyżej to...

    [1] nie wiem dlaczego akurat tego towaru sie tak bardzo czepiają :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2006-07-15 19:16:23
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    'Tom N' wrote:
    > witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> w

    > Z samochodem[1] Witek nie tak prosto, jeśli z tabelek wyjdzie powyżej to...
    >
    > [1] nie wiem dlaczego akurat tego towaru sie tak bardzo czepiają :D

    bo najłatwiej zaniżyć i najczęściej się to robi.