  • 1. Data: 2004-05-07 11:13:43
    Temat: indywidualna stawka amortyzacyjna - samochod ciężarowy
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

    Witam
    czy mozna zastosowac indywidualna stawkę amortyzacyjną do samochodu
    ciężarowego używanego dłużej niż 0,5 roku u pooprzedniego właściciela (tzn.
    samochod był kupiony za pomoca komisu - f-ra od komisu, a wczesniejszy
    własciel używał go dłużej niż 0,5 roku)?
    Okres amortyzowania 30 m-cy stawka 40%???

    Pozdrawiam,
    Zulka

  • 2. Data: 2004-05-07 12:11:48
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-05-07 13:13, Użytkownik izullka napisał:
> [...]
    > własciel używał go dłużej niż 0,5 roku)?
    > Okres amortyzowania 30 m-cy stawka 40%???

    Ja tak liczylem, z tym ze to byla osobowka ale to chyba malo istotne w
    tym wypadku.
    ---