  • 1. Data: 2004-05-07 09:59:51
    Temat: Koszty
    Od: "Maciek" <m...@n...com>

    Kupilem licencje na oprogramowanie za 295 dolarów (zaplacilem kartą przez
    strone www)

    Dostalem fakture pocztą na kwote 295$ i pytanie..
    Czy całą kwote moge wrzucic w koszty mojej dzialanosci ? w jakiej walucie ?
    co z VATem ?

    wszystko sie dzialo w kwietniu

  • 2. Data: 2004-05-08 21:04:45
    Temat: Re: Koszty
    Od: "Marek Rzezwicki" <n...@r...pl>

> [...]
    > Dostalem fakture pocztą na kwote 295$ i pytanie..
    > Czy całą kwote moge wrzucic w koszty mojej dzialanosci ? w jakiej walucie
    ja wrzucałem w koszty po kursie z karty
    Vat w kwietniu trzeba naliczyć, a w maju go sobie odliczyć

    Marek Rz