  • 1. Data: 2004-06-24 09:04:21
    Temat: info: RP, tym razem wyroki NSA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firmac_040624/f
    irmac_a_13.html

    1. Żetony w chipsach to nie reklama. Mi wychodzi, że jeśli coś się
    "da klientowi" to jest to RiR - ale jeśli to "coś" jest dołączane
    do *każdego* egzemplarze produktu to już nie. Wniosek: ulotki
    reklamowe nalezy przykleić do wyrobu ;)
    2. Kompensata zamiast przelewu: cóż, idiotyzm. Zwrot VAT należy się
    dlatego że pieniądze wpłynęły a nie że był eksport :> Wrr....

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 2. Data: 2004-06-24 09:16:14
    Temat: Re: info: RP, tym razem wyroki NSA
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Dnia pewnego pojawił się post od Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>:
    > 2. Kompensata zamiast przelewu: cóż, idiotyzm. Zwrot VAT należy się
    > dlatego że pieniądze wpłynęły a nie że był eksport :> Wrr....

    Kretyństwo. Ale tak na marginesie - co jest potrzebne jako potwierdzenie
    wysyłki do UE?
    - zamówienie mailowe?
    - list przewozowy?
    - wydruk trackingu przesyłki? (a co w przypadku poczty?)
    - wydruk przelewu z zapłatą?
    - mail potwierdzający odbiór przesyłki wraz ze specyfikacją?
    - cyrograf podpisany krwią odbiorcy?

    Tylko kilka z powyższych? Wszystkie naraz?

    P.

  • 3. Data: 2004-06-25 06:27:46
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    <s...@s...com.pl>:

> [...]
    > - mail potwierdzający odbiór przesyłki wraz ze specyfikacją?
    > - cyrograf podpisany krwią odbiorcy?
    >
    > Tylko kilka z powyższych? Wszystkie naraz?
    Z tego co mozna poczytac wszystkie na raz i jeszcze inne... US juz zaczynaja
    byc dokuczliwe w tej kwestii:-(

    Pozdrawiam
    LG

  • 4. Data: 2004-06-25 06:30:00
    Temat: Re: RP, tym razem wyroki NSA
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2. Kompensata zamiast przelewu: cóż, idiotyzm. Zwrot VAT należy się
    > dlatego że pieniądze wpłynęły a nie że był eksport :> Wrr....
    Ano bzdura... Zastosowano sie do literalnego zapisu, a nie efektu jaki
    przepis mial dac.
    Dodatkowo - pytalem z reszta kilka dni temu - kiedy jest potracenie w
    walutach obcych, to roznice kursowe nie wplywaja na dochod/koszt
    podatkowy... Bo w ustawie o PDOP zapisane jest, ze musi byc przeplyw
    pieniadza:-( Dramat. Ale moze ktos zglosi bezzsens tego przepisu i sie go
    zweryfikuje.

    Pozdrawiam
    LG