  • 1. Data: 2015-04-03 00:49:14
    Temat: [info] mamy kolejny podatek "medialny" (od tabletów i komórek)
    Od: noname <x...@x...pl>

    Tak coś spać nie mogłem i trafiłem na necie:
    http://losyziemi.pl/polska-rzad-wprowadza-dodatkowy-
    podatek-na-smartfony-i-tablety

  • 2. Data: 2015-04-03 21:05:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to jeszcze nie to, mniał być od głosowania na PiS...

  • 3. Data: 2015-04-04 00:21:52
    Od: noname <x...@x...pl>

    platformowe głupki wrote:

    > to jeszcze nie to, mniał być od głosowania na PiS...

    Właściwie czego oczekujesz od nas? Pytam z ciekawości

  • 4. Data: 2015-04-04 08:11:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-04-03 o 00:49, noname pisze:
    > Tak coś spać nie mogłem i trafiłem na necie:
    > http://losyziemi.pl/polska-rzad-wprowadza-dodatkowy-
    podatek-na-smartfony-i-tablety

    Komentarz do pierwszokwietniowego newsa?

  • 5. Data: 2015-04-04 11:11:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello noname,

    Saturday, April 4, 2015, 12:21:52 AM, you wrote:

    > Właściwie czego oczekujesz od nas? Pytam z ciekawości

    Karmy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2015-04-05 22:20:29
    Od: noname <x...@x...pl>

    cef wrote:

    podatek-na-smartfony-i-tablety

    > Komentarz do pierwszokwietniowego newsa?

    Ma datę 2, ? Przecież szykują się do [obligatoryjnej] opłaty medialnej za
    TV, zniesieniem limitu reklam itd. lista jest niesamowicie długa ...
    W tym kontekście posty "tego od PO" mają całkiem racjonalne uzasadnienie.

  • 7. Data: 2015-04-05 22:23:31
    Od: noname <x...@x...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Karmy.

    Wczoraj się nie urodziłem. Może jednak warto zapytać, albo rozwiążemy
    problem, albo poznamy ogólne wzorce - co będzie pewną sondą.
    O ile raczy coś napisać...

  • 8. Data: 2015-04-06 18:04:37
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chcesz porozmawiać, to ja zawsze chętnie....
    Mandziejewicz zachowuje się jak esbek, nie ma co od niego wiele wymagać,
    wydać po wypiskach...

    natomiast na grupie elektronika zaczęła się dyskusja o przetwornicach,
    wszyscy zasłużeni dla europy czują potrzebę ostrego przypierdalania się
    do mnie, za to,że napisałem, że w tej dokumentacji nic nie ma...

    pytanie: to przyszło z europy, żeby wymieniać sie wnioskami spoza tematu
    i starać się nie mówić konkretnie na temat przetowrnic? (*)

    (*) napisałem wymieniać się, oczywiście każdy mój stary fan będzie
    wiedział, że chodziło mi o spu.... się...

  • 9. Data: 2015-04-09 02:44:01
    Od: noname <x...@x...pl>

    platformowe głupki wrote:

> [...]
    >
    > (*) napisałem wymieniać się, oczywiście każdy mój stary fan będzie
    > wiedział, że chodziło mi o spu.... się...

    Porozmawiajmy, cóż, publicznie.
    No to teraz ja Ciebie nie rozumiem. Co prawda w temacie elektroniki nie
    jestem taki znowu całkiem noga i nawet wim co to jest przetwornica lub
    bramka NAND, tylko trudno mi wpaść na szyfr co tam w trawie piszczy
    (przetwornice to przykrywka, coś a'la złe żarówki?) a nie mam siły juz
    gdzies zaglądać.
    Bo wiesz, jak uczą pewne książki (ostatnio to chyba widziałem u I.
    Sołoniewicza), przekonanego nie trzeba przekonywać, a reszty i tak nie
    przekonasz, trochę pokręciłem ale o tej porze nie mam pamięci do cytatów
    ..i nie wiem po co ślesz te [gołe] posty na grupę .podatki.
    Owszem, idą tu dyskusje poboczne a/i nawet podatki tylko jako osłona wątku,
    mimo wszystko należałoby chyba zachować jakiś porządek co do tematu grupy,
    teraz wyglądasz na aktywistę PiS (dla jawności: ja 2(3?)x głosowałem na PiS,
    1x przeciw UE gdzieś tam w ~1998r, i nie mogłem uwierzyć, że drugi raz PO
    jest u władzy, a ostatecznie nie widzę ratunku na tej scenie polit. -
    wszystko koryto i nie napisze więcej bo zaraz będę miał samobójstwo czy coś,
    Michalkiewicz też rozłożył ręce - widziałem naocznie).

    Jedyny ratunek w ostrej edukacji (ekon-hist-polit) i wypierdzieleniu TV i
    radia. Wiem od takiego "znajomego" fryzjera, że coraz więcej ludzi wyrzuca
    (dosłownie! bo inaczej nie umie) TV, no może fryzjer nie jest najlepszym
    źródłem wiadomości ale obecnie na pewno lepszym niż TV :D. Ja TV mam, tylko
    jakoś zapomniałem go zaprogramować ;), dziś to nawet radio włączyłem od
    parady i słyszałem Owsika, i jak nawalał na tego internetowego coś tam (MK).
    JA PIERDOLĘ, JAK WY DAJECIE RADĘ TO OGLĄDAĆ/SŁUCHAĆ? - Kronika filmowa
    wydaje mi się dziś całkiem przyjemna - ~przyjemne kity, wszyscy wiedzieli o
    co chodzi, a nie głupie i chamskie teksty przygotowane pod określone cele.
    Broń mnie od pochwały tamtych lat, ale ..

    A internet także źle oceniam, przez jakieś 3-4-5 lata odwiedzałem kilka-
    dziesiąt stron o tematyce "politycznej", większość to kalka TV, co się mówi
    w TV to na tej stronie także, OK, dobra nawala się na to co w TV, ale ..no
    kochani, pieprzą o tym samym - zamiast o tym co w gospodarce i realnym
    świecie, a większości tych stron z forami jest grupa "nieomylnych". Potem
    przez 1/2 internetu widzę kalkę fragmentów ich opinii w wypowiedziach
    zwyczajnych frajerów. Coś jak w moim markecie, kierownik kazał mówić
    "dobranoc" kasjerkom jak się ściemni, zawsze mam wrażenie że kupiłem
    denaturat - "pij szybko bo się ściemnia" - bo przecież dobranoc mówi się
    komuś kładącemu spać, np. w piżamie(!) i całe osiedle, ba! całe miasto, mówi
    sobie teraz "dobranoc". K..wa!, a Ty chcesz kogoś nawrócić postem?

    trzym się, pewnie bez odbioru, nie mam czasa zaglądać
    ps. lubię stronę niewygodne.info.pl ,ktoś całkiem zgrabnie redaguje, lepiej,
    gorzej, także bym miał trochę uwag, ale lubię tę stronę.

  • 10. Data: 2015-04-09 10:22:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wiesz, tu nie chodzi o jakieś skomplikowane sprawy,
    Ktoś zadaje pytanie, a banda jebanych powskich skurwysynów zaczyna go
    wyzywać...