  • 1. Data: 2015-03-29 18:45:53
    Temat: nowy podatek
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    coś popierguje się w po o nowym "re3wolucyjnym (słusznością)" podatku...
    wiadomo jaką formę ma ta informacja (ostrego dupostrzału
    popierającego)... natomiast można z niej wywnioskować (bo treści brak,
    wiadomo system), że będzie to jakiś rodzaj podatku od głosowania na
    PiS... KtośCośSłyszał?

  • 2. Data: 2015-03-30 11:17:09
    Temat: Re: nowy podatek
    Od: noname <n...@d...pl>

    Dnia 2015-03-29, o godz. 18:45:53
    platformowe głupki <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > popierającego)... natomiast można z niej wywnioskować (bo treści
    > brak, wiadomo system), że będzie to jakiś rodzaj podatku od

    Twój przypadek jest o tyle smutny, wygląda jakbyś wszystko czerpał z
    mediów elektronicznych, zabijasz sobie głowę tysiącem teorii, ile ludzi
    w tym necie tyle wariantów rozbiorowych - coś jak u lekarza, każdy chce
    się pożalić nad swoją historią. Jest taka piosnka HURT-u, bodaj "Zmień
    dilera" , słowa mnie strasznie wkurzają ale konkluzja jest czasem
    dobra: wyluzuj.

  • 3. Data: 2015-03-30 13:41:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie rozumiem, ale nie ważne...

    pytałem czy Ktoś tu słyszał o nowym podatku, podatku od PiS?