  • 1. Data: 2004-11-02 07:19:36
    Temat: kłopot z fakturami
    Od: e...@g...pl (else)

    Mam takie pytanie:
    DG - instalacje gazowe, karta podatkowa, VAT. Jak właściciel powinien
    prawidłowo wystawić fakturę klientowi indywidualnemu (VAT 7% bo to
    powiedzmy instalacja w mieszkaniu) jeśli sam kupił materiały potrzebne
    do tej roboty? Fakturować osobno materiały a osobno robociznę? Wówczas
    na materiały będzie 22% VATu i klient będzie kręcił nosem.
    Zafakturować wszystko w jednej pozycji pt. 'wykonanie.. z
    materiałami'? Co wtedy zrobić z fakturą zakupu materiałów - można z
    niej odliczyć VAT? Trzeba prowadzić ewidencję tego co się kupiło i
    zużyło?

    Wiem, że temat był kiedyś wałkowany, ale chyba nie potrafię porządnie
    googlać. Proszę o pomoc
    Bożena

  • 2. Data: 2004-11-02 10:12:43
    Temat: Re: kłopot z fakturami
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Nov 2004, else wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ Wiem, że temat był kiedyś wałkowany, ale chyba nie potrafię porządnie

    Źle dobierasz słowa kluczowe :) - "piasku betonu cementu" :)

    Maddy:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&selm=c0fnna%24q
    27%241%40atlantis.news.tpi.pl

    ...moje:
    http://groups.google.pl/groups?selm=Pine.WNT.4.58.04
    02121217520.-3180869%40Athlon.portezjan.zabrze.pl
    http://groups.google.pl/groups?selm=Pine.WNT.4.58.04
    04270844340.-622001%40Athlon.portezjan.zabrze.pl

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-11-03 07:51:11