  • 1. Data: 2005-01-11 21:31:44
    Temat: insert KH
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Ma moze ktos doswiadczenia ktorymi chce sie podzielic odnosnie ksiega
    handlowych firmy insert???
    Jak sie pracuje +/- ??
    Bylbym wdzieczny bardzo
    pozdr.
    Krzych

  • 2. Data: 2005-01-12 08:04:24
    Temat: Re: insert KH
    Od: "opix" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Ma moze ktos doswiadczenia ktorymi chce sie podzielic odnosnie ksiega
    > handlowych firmy insert???
    > Jak sie pracuje +/- ??
    > Bylbym wdzieczny bardzo

    używam inserta od 1995 non stop -trzeba tylko się przyzwyczaić -system
    jest stabilny pod warunkiem spełnienia wszystkich zasad producenta i
    bardzo dobrze działają bez jakichś udziwnień wszelkie agregatory jakie
    sobie powprowadzasz .zabezpieczam się tworząc archiwa każdego dnia tak
    że jak nawet cokolwiek miałoby paść jestem w stanie odtworzyć wszystkie
    zasoby i wpisy .
    a obsługa systemu jest bardzo prosta

    --
    ===OPIX===
    ==========

  • 3. Data: 2005-01-12 09:09:04
    Od: "ata" <a...@e...pl>

    > Ma moze ktos doswiadczenia ktorymi chce sie podzielic odnosnie ksiega
    > handlowych firmy insert???
    > Jak sie pracuje +/- ??
    > Bylbym wdzieczny bardzo

    Pracuje dobrze, nie mialam problemow, stosowalam go do zeszlego roku, ale
    nie wiem czy polecic ... ma tez duzo wad
    To chyba bardzo zalezy od specyfiki prowadzonej działalnosci .
    Pozdrawiam
    Teraz pracuje na symfoni i na razie wolalam subiekta

    ata

  • 4. Data: 2005-01-12 10:58:11
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Tak mysle, glowny atut to chyba cena??1.100 netto!!!
    Ale jak jest z serwisem, cos slyszlem ze nie za dobrze.
    Znaczy teraz chcialem go wykorzystac w malutkiej firmie ,malo dokumentow,
    rozrachunki w euro.
    Ale docelowo w wiekszej. Nie wiem jak to jest z czasem wprowadzania
    dokumentow?? Jest to czaso i praco chlonne?? w porownanie np. z jakims innym
    dosowym programem??? Moilas o wadach, jakich???
    pozdr.
    Krzysiek

  • 5. Data: 2005-01-12 16:39:40
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wiesiek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Ma moze ktos doswiadczenia ktorymi chce sie podzielic odnosnie ksiega
> [...]

    Jego zaletą jest to, że importuje dane z programów PolkaSQL i
    PolkaSQL-Standard firmy ODL
    http://www.odl.com.pl

    Marcin