  • 1. Data: 2005-10-10 19:37:11
    Temat: internet - rozliczenie roczne małżonków
    Od: "aji" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Otrzymałam od TP SA informację, że małżonkowie mogą odliczyć od swoich
    dochodów 1520zł z tytułu poniesienia wydatków na korzystanie z internetu.
    Warunek jest jeden - faktura musi być wystawiona na oboje małżonków.
    Czy rzeczywiście małżonkowie mogą każde z osobna skorzystać z ulgi 760zł i
    dokonać odliczenia na podstawie tej samej faktury?

    Z góry dziękuję za wyjaśnienia.

    Pozdrawiam
    Aji

  • 2. Data: 2005-10-11 09:11:26
    Temat: Re: internet - rozliczenie roczne małżonków
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > Czy rzeczywiście małżonkowie mogą każde z osobna skorzystać z ulgi 760zł i
    > dokonać odliczenia na podstawie tej samej faktury?

    Tak. Niedawno ktos rzucil tu linka do interpretacji przepisow przez MF

  • 3. Data: 2005-10-11 21:35:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    gollum napisał(a):

    > Tak. Niedawno ktos rzucil tu linka do interpretacji przepisow przez MF

    Pod warunkiem, że WSZYSTKIE faktury brane do rozliczenia są wystawione
    na dwoje małżonków. Zresztą niekoniecznie małżonków ;-)

    M.

  • 4. Data: 2006-01-04 21:19:30
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dihb83$g87$1@nemesis.news.tpi.pl>, Maciej Bebenek wrote:

    > Pod warunkiem, że WSZYSTKIE faktury brane do rozliczenia są wystawione
    > na dwoje małżonków.

    Szukałam info na temat ulgi internetowej i wygrzebałam ten wątek, ale
    nie rozumiem. Dlaczego wszystkie na dwoje małżonków?

    Renata

  • 5. Data: 2006-01-05 11:40:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

    > Szukałam info na temat ulgi internetowej i wygrzebałam ten wątek, ale
    > nie rozumiem. Dlaczego wszystkie na dwoje małżonków?

    Małżonkowie chcą odliczyć na podstawie TEJ SAMEJ faktury.

    M.

  • 6. Data: 2006-01-05 16:33:04
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <43bd059b$1@news.home.net.pl>, Maciej Bebenek wrote:

    > Małżonkowie chcą odliczyć na podstawie TEJ SAMEJ faktury.

    Dlaczego chcą na podstawie tej samej faktury? Mąż nie może sobie
    odliczyć faktur styczeń-czerwiec, a żona lipiec-grudzień?

    Renata