  • 1. Data: 2004-02-05 10:22:23
    Temat: interpretacja przepisow przez US
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Cos mi sie obilo o uszy, ze mozna zwrocic sie do US z pytaniem o
    interpretacje przepisow, ale jakos nie moge znalezc w jakiej formie nalezy
    to zrobic? - pismo do US?, do Izby skarbowej? jakies oplaty z tym zwiazane?
    termin udzielenia odpowiedzi?

  • 2. Data: 2004-02-05 11:24:29
    Temat: Re: interpretacja przepisow przez US
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    zobacz art. 14a ordynacji podatkowej
    - zapytanie do naczelnika US,
    - musisz przedstawić opis stanu prawnego oraz własne stanowisko w
    sprawie,
    - termin odpowiedzi "bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu
    miesiąca",
    - oplata nie wiem, zapytaj w US

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 3. Data: 2004-02-05 15:10:04
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "bromden" <napisał:
    > - oplata nie wiem, zapytaj w US

    Opłata 5 PLN na wniosku.

    pozdrawiam
    sia_ka

  • 4. Data: 2004-02-06 11:32:51
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@g...pl.geen.spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawie,
    > - termin odpowiedzi "bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu

    Dziekuje za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie w tej sprawie. Jesli opisze
    stan prawny i to w jaki sposob do tej pory postepowalem i okaze sie, ze moje
    postepowanie bylo bledne, to czy grozi mi jakas kara albo natychmiastowa
    kontrola?

  • 5. Data: 2004-02-06 16:57:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2004, j23 wrote:

    >+ Użytkownik "bromden" <b...@g...pl.geen.spam> [...]
    >+ > zobacz art. 14a ordynacji podatkowej
    [...]
    >+ Dziekuje za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie w tej sprawie. Jesli opisze
    >+ stan prawny i to w jaki sposob do tej pory postepowalem i okaze sie, ze moje
    >+ postepowanie bylo bledne, to czy grozi mi jakas kara

    Nie, wykluczone przez Ordynację.
    Oczywiście podatki musisz dopłacić (z odsetkami), ale kary nie ma.
    Natomiast jeśli się zastosujesz do odpowiedzi US a *ona* okaże
    się błędna :) - to ew dopłaty podatków będą bez odsetek.

    >+ albo natychmiastowa kontrola?

    Jeden taki przypadek już był.
    NSA orzekł że takie postępowanie jest zabronione przez zasadę
    zaufania do urzędu :) i nakazał "cofnięcie" kontroli.
    Krótko mówiąc - jesteś kryty :), jakby co to będziesz
    szukać wyroku żeby zapodać w odwołaniu do IS :)
    Inna sprawa, że temu "fahofcowi" co kontrolę rozpoczął pewnie
    cała impreza uszła na sucho :(

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 6. Data: 2004-02-06 17:07:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 6 Feb 2004 12:32:51 +0100, "j23"
    <w...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    >postepowanie bylo bledne, to czy grozi mi jakas kara albo natychmiastowa
    Oplata 5 zl (znaczek skarbowy).
    W opisie stanu faktycznego musisz napisac czy w tej sprawie nie toczy
    się postępowanie podatkowe, kontrola skarbowa ani postępowanie przed
    sądem administracyjnym. Ja tego nie zrobilem to mi przyslali pismo
    zebym im to dopisal :)

    WAM
    --
    Poszukuje firmy wyzbywajacej sie sprzetu komputerowego.
    Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.

  • 7. Data: 2004-02-06 17:20:52
    Temat: [OFFTOPIC] Re: interpretacja przepisow przez US
    Od: "ABax" <a...@p...op.pl>

> [...]
    > Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.
    > Propozycje rozliczenia przedstawie po zapoznaniu sie
    > z lista sprzetu. Wskazana lokalizacja: Szczecin

    OFFTOPIC
    Sprzęt kupujesz na użytek firmy, czy do dalszej odsprzedaży (firma
    "komputerowa")?
    Co prawda niczego się nie wyzbywam, ale mam na stanie co nie co.
    Określ jakieś parametry sprzętowe itd.

    postrofka

    ABax

  • 8. Data: 2004-02-06 22:32:33
    Temat: Re: [OFFTOPIC] Re: interpretacja przepisow przez US
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 6 Feb 2004 18:20:52 +0100, "ABax" <a...@p...op.pl>
    wrote:

    >Sprzęt kupujesz na użytek firmy, czy do dalszej odsprzedaży (firma
    >"komputerowa")?
    poszlo na priv.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 9. Data: 2004-02-06 22:34:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 06 Feb 2004 23:32:33 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >poszlo na priv.
    Host unknown (Name server: postrofka.op.pl: host not found)
    Napisz na

    wam (mal-pa) opera ; szczecin ' pl

    WAM
    --