  • 1. Data: 2002-10-23 16:04:21
    Temat: inwalida i podatki
    Od: "mkarwan" <m...@b...pl>

    W pl.soc.inwalidzi padło pytanie
    "Mam rente socjalna od ktorej nieplace podatku i teraz mam zamiar podjac
    prace na zasadach umowa o dzielo, jak mam sie rozliczyc z podatku ? Pozatym
    czy moja mama straci teraz zasilek rodzinny i pielegnacyjny na mnie ?"
    Poleciłem tę grupę, ale nie wiem czy osoba ta będzie miała do niej dostęp.
    Jeśli ktoś ma wiadomości w tej sprawie to proszę o odpowiedź w
    pl.soc.inwalidzi lub tutaj (wtedy przekażę mu tę odpowiedź.
    Dziękuję.