  • 1. Data: 2005-01-23 21:51:28
    Temat: inwentaryzacja KPIR
    Od: Magdalena<m...@p...fm>

    Witam, od sierpnia prowazę działalność gospodarczą. Świadczę głównie
    usługi, ale też zakupiłam w listopadzie towar, którego nie sprzedałam
    w całości do końca grudnia. Towar nie jest uszkodzony, więc cena
    zakupu nie będzie zaniżona przy wycenie. Czy taki niesprzedany towar
    będę musiała wykazać w kpir i opodatkować?
    Magda

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-24 18:33:16
    Temat: Re: inwentaryzacja KPIR
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Towar nie jest uszkodzony, więc cena
    zakupu nie będzie zaniżona przy wycenie.
    PRZY WYCENIE STOSUJESZ CENY ZAKUPU
    Czy taki niesprzedany towar
    będę musiała wykazać w kpir i opodatkować?
    NO TAK;-)

  • 3. Data: 2005-01-25 00:02:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Jan 2005, Wiesiek wrote:

    >+ Towar nie jest uszkodzony, więc cena
    >+ zakupu nie będzie zaniżona przy wycenie.
    >+ PRZY WYCENIE STOSUJESZ CENY ZAKUPU

    "...podatnik MOŻE...."
    Skąd pewność że "podatnik stosuje" ? ;)

    >+ Czy taki niesprzedany towar
    >+ będę musiała wykazać w kpir i opodatkować?
    >+ NO TAK;-)

    ..ściśle rzecz biorąc sprowadzić do zasady ogólnej: "towar handlowy
    jest kosztem w momencie sprzedaży", zaokrąglonej w sposób dziwny :)
    który to sposób dziwny pozwala nie rozliczać (na bieżąco) magazynu
    tylko "rozliczyć remanentem".
    Ten podatek został UPRZEDNIO odliczony...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)