  • 1. Data: 2005-01-23 12:40:59
    Temat: zryczałtowany podatek od przychodów ewiden.
    Od: "mola" <j...@o...pl>

    Witam serdecznie
    Mam problem z prawidłowym obliczeniem zryczaltowanego
    podatku od przychodów ewidencjonowanych.
    W 2004 roku płaciłam 5,5% od wartośco przychodów w miesiącu.
    Teraz w trakcie rozliczenia rocznego okazało się że CHYBA
    cały zapłacony podatek mam do zwrotu ??????
    Moje pytanie:
    czy od przychodu w danym miesiącu powinnam odjąć
    zapłacone ubezpieczenie społeczne /51/
    nastepnie obliczyć 5,5% podatku
    następnie od kwoty która wyjdzie odjąć ubezpieczenie
    zdrowotne /52/ i o ile coś zostanie to zapłacić
    do Urzędu Skarbowego ?

    Dzięki za każdą sugestię
    Jola

  • 2. Data: 2005-01-23 14:23:14
    Temat: Re: zryczałtowany podatek od przychodów ewiden.
    Od: "opix" <s...@b...pl>

    Użytkownik "mola" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nastepnie obliczyć 5,5% podatku
    > następnie od kwoty która wyjdzie odjąć ubezpieczenie
    > zdrowotne /52/ i o ile coś zostanie to zapłacić

    dobrze główkujesz tylko nie całe 52 ( 8,25 , 8,50 % ) a 7,75%

    --
    ===OPIX===