  • Data: 2013-12-30 15:51:11
    Temat: inwentaryzacja w DG
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    1os.DG,KPiR,VAT+UE, rozliczam się kwartalnie,
    Prowadzę działalność handlową i do tej pory zawsze starałem się żeby nie zostać
    z żadnym towarem a w tym roku zostało mi trochę towaru i zastanawiam się czy mam
    robić jakąś inwentaryzację?
    Znalazłem jeden artykuł (ale bez daty) że obowiązek inwentaryzacji obejmuje
    tylko tych którzy podlegają ustawie o rachunkowości czyli dochód czy przychód
    powyżej 1,2mln euro (nie spełniam żadnego z tych).
    I moje pytanie czy to jest aktualne?

    Pozdrawiam
    Piotr