  • 1. Data: 2003-10-08 18:56:52
    Temat: Re: inwestycje w obcych środkach trwałych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Oct 2003, AlaK wrote:

    >+ Czy słusznie myślę, że do czasu zakończenia inwestycji (przebudowa
    >+ pomieszczenia - wydzelenie 2 z 1) wszelkie koszty ponoszone na to
    >+ zadanie zwiększają wartość tej inwestycji?

    IMO tak.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-08 19:14:26
    Temat: inwestycje w obcych środkach trwałych
    Od: AlaK<e...@w...pl>

    Czy słusznie myślę, że do czasu zakończenia inwestycji (przebudowa
    pomieszczenia - wydzelenie 2 z 1) wszelkie koszty ponoszone na to
    zadanie zwiększają wartość tej inwestycji? Spotkałam się z opinią, że
    materiały budowlene trafiają prosto w koszty tylko koszy usług zalicza
    się do inwestycji - moim zdaniem nie jest to opinię prawdziwa. Ja mam
    rozliczyć tą inwestycję?

    -> http://usenet.pomocprawna.info