  • 1. Data: 2004-12-15 11:43:07
    Temat: jak?
    Od: "barnaba" <barnabaWYTNIJTO(AT)hot.pl>

    Dziś miałem bardzo nieprzyjemną przygodę w sklepie. Ekspedientka,
    zachowywała się ..... KOSZMAR.
    Wiem jak nasłać na nich PIH, tak zwykle robię jeśli jestem wzburzony
    obsługą. Jednak, teraz, poniosłem straty (nie chciano mi dać "gratisu",
    który był załączony do towaru) a towar kupiłem- musiałem. Chcę pisemnie na
    nich donieść, żeby zainteresował się nimi urząd skarbowy, i wszystkie
    organizacje, jakie tlyko mogą utrudnić im działalność. Pomożecie?? Do kogo i
    co napisać?

    --
    Pozdrawiam.
    -----------

  • 2. Data: 2004-12-15 11:59:17
    Temat: Re: jak?
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "barnaba" <barnabaWYTNIJTO(AT)hot.pl> napisał

    > Wiem jak nasłać na nich PIH, tak zwykle robię jeśli jestem wzburzony
    > obsługą.

    Na kazdy sklep do ktorego chadzasz nasyłasz PIH ?
    Ja rozumiem, ze zupa byla za slona, ale az tak?

    Neko

  • 3. Data: 2004-12-15 12:01:24
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Ale w koncu kazdy ma swoje fobie.

    Ja, jesli w sklepie zostalem zle obsluzony,
    po prostu juz nigdy do niego nie zagladam.
    I to jest duza strata dla takiego sklepu.

    Ale chyba nigdy bym sie nie znizyl do ordynarnego
    donosicielstwa. Obrzydliwe! :(

    Neko

  • 4. Data: 2004-12-15 12:03:52
    Od: "barnaba" <barnabaWYTNIJTO(AT)hot.pl>

    nie na każdy. Ale postaw się w mojej sytuacji. Kupujesz coś , producent na
    opakowaniu pisze że w cenie jest jakiś dodatek. Kupujesz towar, a dodatku ci
    nie dadzą bo..... bo nie. Może sprzedadzą osobno?

    --
    Pozdrawiam.
    -----------

  • 5. Data: 2004-12-15 12:13:46
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

> [...]

    ci
    > nie dadzą bo..... bo nie. Może sprzedadzą osobno?

    Owszem jest to wredne. Ale czegos nie rozumiem.

    Ide do sprzedawcy i mowie mu: "poprosze plazmowa szczoteczke
    do zebow", a on mi daje wybrakowany towar. No wiec ja mu mowie:
    "oszukuje mnie pan/pani, tutaj jest napisane, ze do plazmowej szczoteczki
    do zebow dodajecie pol tubki fioletowej pasty do butow, wiec
    gdzie ona jest?!", na to sprzedawca: "nie ma!", na to ja: "w takim
    razie dziekuje i zegnam!".

    No i po sprawie. Ide gdzie idziej, gdzie daja ta fioletowa
    paste do butow. Ja nie stracilem pieniedzy, oni stracili klienta,
    malo tego - mowie znajomym, ze sklep taki a taki to oszusci.
    I tyle.

    Neko

  • 6. Data: 2004-12-15 12:19:02
    Od: "barnaba" <barnabaWYTNIJTO(AT)hot.pl>

    Idziesz do sklepu, kupujesz towar, wychodzisz , otwierasz a tam napisane, że
    dostaniesz dodatek. (pismo z pieczątką, imię nazwisko, data, brak
    niejasności). Wracasz, a oni "NIE!!!"
    wiecie jak spisać donos do fiskusa?

    --
    Pozdrawiam.
    -----------

  • 7. Data: 2004-12-15 12:59:17
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > po prostu juz nigdy do niego nie zagladam.
    > I to jest duza strata dla takiego sklepu.
    >
    > Ale chyba nigdy bym sie nie znizyl do ordynarnego

    Zgoda donosić - nieładnie ale nieładniej jest źle obsłużyć miłego klienta i w
    myśl zasady "jak Kuba...."
    A co z resztą klientów którzy zostają obsłużeni w podobny sposób ??? Też pójdą
    sobie do innego sklepu? A co jak nie mo innego albo nie mogą chodzić dalej bo
    są starzy schorowani nie mają kogo posłać itd itd. A może niedługo pozwolimy
    sobie na głowę wejść i będzie ok bo jakaś ekspedientka ma swoje "widzi mi się"
    Po to powstały takie instytucje jak PIP Sanepid itd aby czymś się zajmowały i
    stawały w obronie klienta. I o to chodzi
    pzdr jas

  • 8. Data: 2004-12-15 14:44:25
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Dziś miałem bardzo nieprzyjemną przygodę w sklepie. Ekspedientka,
    > zachowywała się ..... KOSZMAR.

    - Do Bydgoszczy bede jezdzil, a tu wiecej kupowac nie przyjde.

    - Panie kierowniku, my to juz mamy wszystkie sklepy w promieniu 100 km
    poobrazane...

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 9. Data: 2004-12-15 14:50:19
    Od: "Bogdan K" <b...@p...com>

    barnaba wrote:
    > Idziesz do sklepu, kupujesz towar, wychodzisz , otwierasz a tam
    > napisane, że dostaniesz dodatek. (pismo z pieczątką, imię nazwisko,
    > data, brak niejasności). Wracasz, a oni "NIE!!!"
    > wiecie jak spisać donos do fiskusa?

    a jeśli tak to oni może nie wiedzieli o tym kwicie wewnątrz opakowania?
    ja bym wrócił z tym kwitem do sklepu i poprosił o dodatek a jak nie to niech
    podpiszą na tym kwicie że nie dostałeś i wtedy wysyłasz do "źródła" tego
    dodatku /producent, dystrybutor/ ale do fiskusa ?

    Bogdan