    From: "alanpierwszy" <a...@...wirtualnej.polski>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jak przepisać samochód (najszybciej i najtaniej) ?
    Date: Fri, 21 Dec 2007 02:53:47 +0100

    kupiłem auto 2 mies temu i jeszcze nie przerejestrowałem go na siebie(wiem
    ze mialem na to 30dni ale bylem za granicą)ani tez nie opłaciłem opłaty
    skarbowej . teraz okazało sie że z jakichśtam względów lepiej by było by
    auto było zapisane na brata i figurowało jako jego własność. jak
    najwygodniej to zrobić? spisanie nowej umowy kupna sprzedazy miedzy mną a
    bratem wydaje mi sie troche mało oryginalne. moze darowizna? czy nic nie
    zmieniac tylko wziasc go na wspołwłasciciela?

    dzieki