    From: jedrek <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jak rozliczyc zlecenie
    Date: Wed, 01 Sep 2004 10:24:54 +0200

    witam,

    mam pytanie... jestem artysta, prowadze jednoos. dzialalnosc gosp. wlasnie
    trafilo mi sie zlecenie za powiedzmy dobre pieniadze... niestety nie ma
    mozliwosci wziasc pod stolem wiec pytam jak najkorzystniej rozliczyc takowe
    aby oczywiscie jak najwiecej zostalo z tego w kieszeni... myslalem o
    wystawieniu faktury na przekazanie praw autorskich do projektu z tego co sie
    orientuje na to jest 7%vat... byc moze umowa o dzielo? oczywiscie nie musze
    tego rozliczac poprzez dzialalnosc gosp. prosze, doradzcie jak to
    rozliczyc... dziekuje za ewentualna pomoc.

    andrzej