  • 1. Data: 2004-08-23 19:49:20
    Temat: jak sprzedawac legalnie?
    Od: makuku <k...@w...plBLOKADASPAMOWA>

    czesc.
    mam hodowle pewnych zwierzat (ptasznikow), zamierzam zarejestrowac
    hodowle w powiatowym inspektoracie weterynarii.
    i teraz sytuacja hipotetyczna:
    wykluły mi sie mlode ptaszniki, postanawiam je sprzedac, np na allegro.
    jak to zrobic legalnie - tzn. musze zalozyc jakas dzialalnosc czy to
    jakos inaczej sie robi? a moze przy zyskach rzedu 300-400 pln/mc nie
    trzeba nic robic. jestem studentem, jesli to jakas roznica. ale zalezy
    na legalnosci, bo allegro ostatnio nie czuje sie dobrze i wymaga roznych
    papierow (chodzi o jeden chroniony rodzaj pajakow, na ktory trzeba miec
    papiery, ze urodzily sie w niewoli, dlatego rejestruje hodowle) - bylo
    ostatnio o tym nawet w wp/onet/polsat2 ("handlarze" egzotycznimi
    zwierzetami).
    wiec co radzicie?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-23 23:23:29
    Temat: Re: jak sprzedawac legalnie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Aug 2004, makuku wrote:
    [...]
    > + wiec co radzicie?

    [komentarz]
    Ograniczyłeś sobie krąg biorących udział w dyskusji, wiesz o tym ? ;>
    A już chciałem spytać czy rolnictwo i hodowla to "działalność" ;)
    [\komentarz]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)