  • 1. Data: 2004-07-07 08:33:58
    Temat: jak to jest z tym vatem?
    Od: "Pawloszczak" <t...@s...pl>

    Jak sie bierze komputer na firme, to zwrot vatu dostaje sie na koniec roku
    podatkowego?Ja mysle tak ale wczoraj znajomy zaczal sie ze mna klucic
    zeodrazu sie nie placi vatu, ale jakos w to nie wierze...Chyba niestety mam
    racje co?

  • 2. Data: 2004-07-07 09:56:54
    Temat: Re: jak to jest z tym vatem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jul 2004, Pawloszczak wrote:

    >+ Jak sie bierze komputer na firme, to zwrot vatu dostaje sie na koniec roku
    >+ podatkowego?

    Nie. Jak *zwrot* to zwrot przysługuje w terminie zależnym od paru rzeczy:
    zajrzyj do ustawy a znajdziesz terminy 25, 60 i 180 dni. W każdym razie
    nie "na koniec roku podatkowego" :) (aczkolwiek na koniec roku może
    wystąpić *rozliczenie* wynikłe ze zmiany proporcji).
    *Odliczyć* jako naliczony możesz "zaraz" (w nastepnym m-cu).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-07-07 12:27:01
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Pawloszczak pisze:

> [...]
    > podatkowego?Ja mysle tak ale wczoraj znajomy zaczal sie ze mna klucic
    > zeodrazu sie nie placi vatu, ale jakos w to nie wierze...Chyba niestety

    jak pisal Ci Godfryd..

    "nie placi" a "zwrot" to nei to samo..

    Mozesz odliczyc i nie placic "od razu"

    jak nie placisz i chesz miec zwrot,