  • 1. Data: 2009-01-22 16:18:48
    Temat: wpis dw do kpir
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    witam wszystkich

    mam zagwozdke małą

    wpisuje sobei dowód wewnetrzny do kpir
    no i w rubryce z kontrahentem wpisuje ?!?!?

    jezeli jest to jakas zbieranina biletow czy kwitow to juz sam nie wiem

    gdzies slyszalem zeby wpisywac siebie bo skoro ja popelniam te wydatki to
    moja firma jest niejako kontrahentem

    czy tak moze byc ??
    jak Wy to robicie ??

    pozdrawiam
    strzała

  • 2. Data: 2009-01-22 17:25:20
    Temat: Re: wpis dw do kpir
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    strzała wrote:

    > wpisuje sobei dowód wewnetrzny do kpir
    > no i w rubryce z kontrahentem wpisuje ?!?!?
    >
    > jezeli jest to jakas zbieranina biletow czy kwitow to juz sam nie wiem

    Rozporządzenie w sprawie KPiR

    § 14. 1. Na udokumentowanie zapisów w księdze,
    dotyczących NIEKTÓRYCH kosztów (wydatków),
    mogą być sporządzone dokumenty zaopatrzone
    w datę i podpisy osób, które bezpośrednio
    dokonały wydatków (dowody wewnętrzne)

    Te NIEKTÓRE wydatki są zdefiniowane i "zbieraniny biletów czy kwitów" tam
    nie ma :-)
    Sprawdź czy wydatki, które wpisujesz do księgi dowodem wewnętrznym spełniają
    te warunki.

    Ja przy dowodzie wewnętrznym nic nie wpisuję do rubryki kontrahent.