  • 1. Data: 2009-01-22 09:55:48
    Temat: Ile czasu UM ma na wpisanie DG?
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Witam,

    Ile czasu Urząd Miasta ma ustawowo na wpisanie mnie do rejestru DG?
    Dzisiaj rejestrowałem i ku mojemu zdziwieniu dowiedziałem się, że pani w
    okienku nie poradzi sobie z tym wcześniej niż za 7 dni...

    pzdr,
    BB

  • 2. Data: 2009-01-22 10:03:24
    Temat: Re: Ile czasu UM ma na wpisanie DG?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-01-2009 o 10:55:48 Bad Behaviour <b...@b...co.nz> napisał(a):

> [...]
    > Dzisiaj rejestrowałem i ku mojemu zdziwieniu dowiedziałem się, że pani w
    > okienku nie poradzi sobie z tym wcześniej niż za 7 dni...

    Czyżby Wrocław :-) ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-22 11:24:32
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    > Czyżby Wrocław :-) ?

    Nie, ale widzę, że noworoczno-karnawałowe rozprężenie w urzędach
    dotknęło nie tylko mojego miasta :)

    No to ile ustawa im daje czasu na dokonanie tego karkołomnego i wielce
    wyczerpującego zadania?

  • 4. Data: 2009-01-22 12:19:37
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-01-2009 o 12:24:32 Bad Behaviour <b...@b...co.nz> napisał(a):

    > Nie, ale widzę, że noworoczno-karnawałowe rozprężenie w urzędach
    > dotknęło nie tylko mojego miasta :)
    >
    > No to ile ustawa im daje czasu na dokonanie tego karkołomnego i wielce
    > wyczerpującego zadania?

    Całe 14 dni.
    Dodajmy że zadanie jest niezwykle istotne, niesamowitej wagi,
    gdyby nie te wydziały działalności gospodarczej to kraj by stanął
    (stąd pewnie kryzys w USA, tam nie mają czegoś takiego i w końcu musieli
    zapłacić za to cenę :-) )

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-01-22 12:24:37
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Tomek wrote:
    > Całe 14 dni.

    Dzięki. Jakoś przeżyję. Chociaż, gdyby wydłużyli sobie czas do 14
    miesięcy to mogliby częściej udawać się na płatne urlopy. A tak - muszą
    siedzieć i obsługiwać!

    Sądzę, że Lewica powinna zająć się stosownym projektem ustawy
    zezwalającym na przedłużenie wydania decyzji na czas nieoznaczony.

  • 6. Data: 2009-01-22 12:41:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 22 styczeń 2009 10:55
    (autor Bad Behaviour
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <4...@n...home.net.pl>):

> [...]
    > Dzisiaj rejestrowałem i ku mojemu zdziwieniu dowiedziałem się, że pani w
    > okienku nie poradzi sobie z tym wcześniej niż za 7 dni...

    dziwisz się, skoro POpierDOloNEk wprowadza 1 okienko i trzeba wszystko na
    raz w 1 okienku robić?

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 7. Data: 2009-01-22 12:44:40
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-01-2009 o 13:24:37 Bad Behaviour <b...@b...co.nz> napisał(a):

    > Sądzę, że Lewica powinna zająć się stosownym projektem ustawy
    > zezwalającym na przedłużenie wydania decyzji na czas nieoznaczony.

    Trzeba jeszcze zostawić obligatoryjnie wariant odmowy wydania decyzji,
    w razie gdyby czas nieoznaczony nie wystarczył

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 8. Data: 2009-01-22 13:00:56
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Bad Behaviour" <b...@b...co.nz> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dzisiaj rejestrowałem i ku mojemu zdziwieniu dowiedziałem się, że pani w
    > okienku nie poradzi sobie z tym wcześniej niż za 7 dni...

    a ja mialem nastepnego dnia rano, a regon od reki :)

    --
    http://zabijacz-czasu.niesfornazyta.pl - forum ogólnotematyczne bez
    rejestracji !

  • 9. Data: 2009-01-22 13:05:48
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-01-2009 o 14:00:56 Kotlet mielony <w...@d...mnie>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Bad Behaviour" <b...@b...co.nz> napisał w wiadomości

    > a ja mialem nastepnego dnia rano, a regon od reki :)

    Panie się przestraszyły mielonego kotleta, myślały że to aluzja
    do tego co się z nimi stanie jak się nie pospieszą ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 10. Data: 2009-01-24 08:13:47
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Tomek wrote:
    > Trzeba jeszcze zostawić obligatoryjnie wariant odmowy wydania decyzji,
    > w razie gdyby czas nieoznaczony nie wystarczył

    Racja, nie będzie zgniły kapitalista wyzyskiwał ani ciemiężył ludu
    pracującego.