  • 1. Data: 2004-12-10 22:35:32
    Temat: jak zaksięgowac zapomniany przychód?
    Od: "alfik" <a...@...wp.pl>

    Odnalazłem zapomniany stary dowód wewnętrzny za jakąś drobną sprzedaż
    nieudokumentowaną sprzed kilku miesięcy.

    Czy jest jakaś szansa normalnego wprowadzenia go w bieżący miesiąc KPiR
    (firma i tak tylko generuje większe koszty, niż zyski - rozruch) i czy można
    ten zaległy VAT doliczyć do bieżącego VAT-7 placąc oczywiście urzędowi
    skarbowemu odsetki?

    Bo wysyłanie korekt kilku VAT-7 to byłaby mordęga, ale może tak trzeba
    zrobić?

  • 2. Data: 2004-12-11 00:30:20
    Temat: Re: jak zaksięgowac zapomniany przychód?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Dec 2004, alfik wrote:

> [...]
    >+ Czy jest jakaś szansa normalnego wprowadzenia go w bieżący miesiąc KPiR
    >+ (firma i tak tylko generuje większe koszty, niż zyski - rozruch)

    Mi przeoczone 6 zł przychodu z odsetek (tak ze trzy lata temu to odsetki
    większe były :)) US kazał ująć we właściwym miesiącu - i korygowałem
    cosik 6 czy 8 deklaracji PIT....

    + i czy można
    >+ ten zaległy VAT doliczyć do bieżącego VAT-7 placąc oczywiście urzędowi
    >+ skarbowemu odsetki?

    Jakoś wątpię....

    >+ Bo wysyłanie korekt kilku VAT-7 to byłaby mordęga, ale może tak trzeba
    >+ zrobić?

    Zaraz, cały czas "przenosisz VAT do odliczenia" że musiałbyś KILKA
    ich korygować ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2004-12-11 14:38:03
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > skarbowemu odsetki?
    >
    > Bo wysyłanie korekt kilku VAT-7 to byłaby mordęga, ale może tak trzeba

    Człowieku, nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Musisz sobie robić problemy ?
    Jakiś czas temu ( przed 1 maja ) na granicy kiedy prosiłem o dokonanie odprawy
    towaru celnik wstawił mi taką gadkę " a musi pan to mieć oclone ?. No bo jak
    Pan musi to oclimy ) Dłużej nie czekałem. Stwierdzilem że nie muszę, dostał
    malutki prezencik i po fertiku.