  • 1. Data: 2004-12-10 13:55:05
    Temat: WPIS DO EWIDENCJI
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Juz zadawalem pytanie czy trzeba czy nie trzeba wpisywac PKD i PESEL do
    ewidencji. ale co oznacza zapis

    "...pod rygorem odmowy wydania zaświadczenia o wpisie przez organ
    ewidencyjny..."

    Czyli z polskiego na nasze co grozi za nieuzupelnienie wpisu.

    Adam Trzaskowski

  • 2. Data: 2004-12-10 13:55:08
    Temat: Re: WPIS DO EWIDENCJI
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > ewidencyjny..."
    >
    > Czyli z polskiego na nasze co grozi za nieuzupelnienie wpisu.

    Odmowa wydania zaświadczenia?

    Pix

  • 3. Data: 2004-12-11 00:26:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Dec 2004, Adamski wrote:
    [...]
    >+ Czyli z polskiego na nasze co grozi za nieuzupelnienie wpisu.

    1. niewpisanie.
    2. wezwanie przez urząd do uzpełnienia
    3. niedostarczenie w terminie uzupełnienia - skreślenie "z urzędu".

    Po polsku: drugie pismo z UM będzie informacją że nie jest się
    przedsiębiorcą i jeśli jest prowadzona DG to jest prowadzona
    nielegalnie :]
    "Przepisy wprowadzające" już cytowałem w innym poście :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)