  • 1. Data: 2004-05-31 10:25:31
    Temat: jak zamknąć spółkę z o.o. ?
    Od: "Topino" <t...@o...pl>

    Bardzo prosze , a wlasciwie blagam o pomoc. Musze zamkac fime mojego ojca ,
    ktory zapadl na smiertelna chorobe , a kompletmnie sie na tym nie znam.
    Ojciec juz mi nie pomoze bo nie jest w stanie. Fime miala cala dzialalnośc w
    Pradze czeskiej , tutaj tylko siedzibe. Zajmowala sie zatrudniamniem polakow
    i wykonawstwem roznych prac spawalnieczych u inwestorow czeskich . Ludzie
    zatrudnieni byli w Czechach. Niestety przynosi straty , zaczynaja sie do
    tego spawy sądowe z powodu roznych niedociągniec - jedym slowem trzeba ja
    zamknac jak najszybciej i jak najtaniej. Co mam zrobic??
    Czue ze czas ucieka , wszelkie pieniądze wydaje na leczenie ojca , nawet na
    to mi zaczyna brakowac, a slyszalam ze zamkniecie tez jest kosztowne...
    Jakie to kwoty i jak sie do tego zabrac ??
    POMOZCIE PROOOOOSZE !!!

  • 2. Data: 2004-05-31 14:08:14
    Temat: Re: jak zamknąć spółkę z o.o. ?
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <c9f16s$h9i$1@news.onet.pl>, Topino wrote:
    > Bardzo prosze , a wlasciwie blagam o pomoc. Musze zamkac fime mojego ojca ,

    Masz jakiekolwiek upowaznienie do wystepowania w imieniu
    firmy ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl