  • 1. Data: 2004-04-29 10:42:33
    Temat: Korekta PIT-5
    Od: "Roland Zerek" <n...@n...com>

    Witam,

    Czy moge zlozyc korekte do PIT-5 z zeszlego roku?

    --
    Roland

  • 2. Data: 2004-04-29 13:00:32
    Temat: Re: Korekta PIT-5
    Od: "rachuba" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roland Zerek" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy moge zlozyc korekte do PIT-5 z zeszlego roku?
    >
    > --
    > Roland

    Tak.możesz/musisz....
    L.

  • 3. Data: 2004-04-29 13:41:14
    Od: "Roland Zerek" <n...@n...com>

    > Tak.możesz/musisz....

    Dzieki. Pozdrawiam :-)

    --
    Roland

  • 4. Data: 2004-04-29 13:57:56
    Od: "rachuba" <r...@p...onet.pl>

    > Dzieki. Pozdrawiam :-)
    >
    > --
    > Roland

    Ależ prosze.... ;)
    L.

  • 5. Data: 2004-04-29 15:07:41
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Thu, 29 Apr 2004 15:41:14 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Roland Zerek
    napisał(a):

    > Dzieki. Pozdrawiam :-)

    I nie zapomnij wyrazić "Czynny żal" - jak nie chcesz być ukarany.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2004-04-29 20:58:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Apr 2004, Mieczyslaw wrote:

> [...]
    >+ > Dzieki. Pozdrawiam :-)
    >+
    >+ I nie zapomnij wyrazić "Czynny żal" - jak nie chcesz być ukarany.

    No, to zależy w którą stronę był błąd :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-04-30 05:59:45
    Od: "Roland Zerek" <n...@n...com>

    > No, to zależy w którą stronę był błąd :)

    To jest tak, ze mialem DG, ale nie mialem juz przychodow (pod koniec). W
    deklaracji odliczylem wydatki na ZUS, z ktorym z wiadomych powodow zwlakalem
    z zaplata. Efekt jest taki, ze ZUS odliczylem, ale faktycznie go nie
    zaplacilem...

    Wyszlo na powierzchnie przy okazji PIT-36... Podatek nalezny i tak sie nie
    zmieni :-))

    --
    Roland

  • 8. Data: 2004-04-30 06:50:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Apr 2004, Roland Zerek wrote:
    [...]
    >+ deklaracji odliczylem wydatki na ZUS, z ktorym z wiadomych powodow zwlakalem
    >+ z zaplata. Efekt jest taki, ze ZUS odliczylem, ale faktycznie go nie
    >+ zaplacilem...

    No to masz się z czego tłumaczyć.
    Przecież odlicza się tylko ZUS *zapłacony* w rozliczanym miesiącu
    (zakładam iż mowa o ZUSie prowadzącego i osob współpracujących):
    jakim prawem odliczyłeś w deklaracji składanej np. w październiku
    za wrzesień ZUS za sierpień (który był płatny do 10 września),
    skoro NIE MIAŁEŚ dowodu wpłaty ??

    >+ Wyszlo na powierzchnie przy okazji PIT-36... Podatek nalezny i tak sie nie
    >+ zmieni :-))

    Zastanów się chwilę.
    Ja bym natychmiast sprawdzał ile PIT-5 mam do korekty...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 9. Data: 2004-04-30 07:23:06
    Od: "Roland Zerek" <n...@n...com>

> [...]
    > skoro NIE MIAŁEŚ dowodu wpłaty ??

    > Zastanów się chwilę.
    > Ja bym natychmiast sprawdzał ile PIT-5 mam do korekty...

    Zawsze ZUS placilem. Zawalilem tylko na koniec i bylyby to dwa ostatnie pity
    i tylko z powodu trudnosci finansowych odwlekalem ZUS. Na tych dwuch pitach
    mam przychod zerowy.

    Reszta JEST w porzadku, zwlaszcza, ze tylko dwa ostatnie pity robilem sam.
    Wczesniej robilo to biuro.

    --
    Roland

  • 10. Data: 2004-04-30 07:30:14
    Od: "Roland Zerek" <n...@n...com>

    > Zastanów się chwilę.
    > Ja bym natychmiast sprawdzał ile PIT-5 mam do korekty...

    I wszystko to robilem z zamiarem, ze lada dzien zaplace ZUS... Wiem, ze to
    troche sliski zamiar, ale tak bylo. A potem klient wisial mi kupe forsy,
    forsy nie bylo i ...

    --
    R.