  • 1. Data: 2002-12-22 11:57:22
    Temat: jaki formularz ?
    Od: "Kasia" <s...@p...onet.pl>

    Witam i przepraszam za moją ignorancję :)
    Nie wiem na jakim formularzu mam rozliczyć z US umowę o dzieło z zespołem
    artystycznym. W umowie nie ma mowy o przekazaniu praw autorskich, więc chyba
    koszty uzyskania przychodu mogą być tylko 20% (?)

    dzięki za pomoc
    k.

  • 2. Data: 2002-12-22 23:01:48
    Temat: Re: jaki formularz ?
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kasia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chyba
    > koszty uzyskania przychodu mogą być tylko 20% (?)

    O ile mi się wydaje, to na żadnym. To zespół jest płatnikeim podatku w Twoim
    imieniu i powinien wliczyć go do swojego PIT-u 4 , a w nowym roku dać Ci
    zbiorczy Pit-11 lub Pit-8B.
    Pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-12-23 09:36:35
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Sun, 22 Dec 2002, Kasia wrote:

> [...]
    >+ artystycznym. W umowie nie ma mowy o przekazaniu praw autorskich, więc chyba
    >+ koszty uzyskania przychodu mogą być tylko 20% (?)

    ...albo koszty rzeczywiste, jeśli masz "kwitki"... :)
    I dla porządku: byłaś wykonawcą/podwykonawcą zespołu, tak ? (bo treść
    posta da się równiez tak przeczytać że wynajęłaś zespół :))

    Pozdrowienia, Gotfryd